Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Maksutavat

Yksityisasiakkaat voivat maksaa tilauksensa verkkopankin tai luottokortin kautta.

Toimitusmaksu

Toimituskulumme ovat 5,90 euroa tilaukselta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Tilaussumman ollessa vähintään 99 euroa, emme veloita toimituskuluja.

Toimitukset

Lähetämme tilaamasi tuotteet postitse mahdollisimman pian, useimmiten jo vuorokauden kuluessa tilauksen saapumisesta. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä. Riippuen paikkakunnastasi ja Postin toiminnasta tilaukset saapuvat kotipostiisi 1-5 arkipäivän kuluessa. Viikonloput ja pyhät saattavat viivyttää toimitusta. Huom! Joissakin tapauksissa toimitusaika on pidempi. Silloin tuotteen kohdalla lukee esim. toimitusaika 14 päivää.

Tuotteen palautusoikeus

Kaikilla tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton (kaikki laput kiinni tuotteissa, vaatteet ehjänä, puhtaina ja myös kenkälaatikot ehjänä).

Mikäli haluat palauttaa tuotteen toimi seuraavasti: pakkaa tuote asiallisesti (esim. kenkälaatikot pussiin, ettei niihin jää teipin jälkiä), vie lähetys Postiin ja lähetä se asiakaspalautuksena tunnuksella ”Sinne asiakaspalautus”. Lähetyksen mukana täytyy olla kuitti tai kopio ostoksesta sekä selvitys palautuksesta ja tilinumero, johon kauppasumma halutaan maksettavan takaisin. Näin palautuksesta ei koidu Postin kassalta ylimääräisiä kuluja. Halutessasi vaihtaa tuotteen, kirjoita selvitys siitä, mihin haluat tuotteesi vaihdettavan sekä tilinumero, jolle maksamme mahdollisen erotuksen PALAUTA AINA POSTIN ASIAKASPALAUTUKSENA. PALAUTUSRAHAT VOIDAAN MAKSAA AINOASTAAN TILISIIRTONA.

Palautuskulu on 5,90€. Palautuskulu vähennetään palautetun tuotteen/tuotteiden hinnasta.

Jos asiakas palauttaa koko tilauksen vähennämme palautuksesta 5,90€ lähetyskulut ja 5,90€ palautuskulut.

Tuotevirheen korjaaminen

Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen ja jättää vioittuneen tuotteen ns. asiakaspalautuksena postiin. Postimaksua ei sinun tällöin tarvitse maksaa. Samalla pyydämme ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.